Cennik widgetu callback RINGY

Dowiedz się ile kosztuje callback Ringy i jakie atrakcyjne pakiety przygotowaliśmy dla Ciebie. Znajdziesz tutaj także zestawienie wszystkich opcji, wraz z opisami, dostępnych w każdym pakiecie.

Ile kosztuje widget callback ringy?

Pakiety dla każdego

*podane na niniejszej stronie ceny są cenami netto i należy do nich dodać 23% VAT

Zobacz pełną listę możliwości

widget call back za darmo

Przetestuj przez 14 dni całkowicie za darmo!

Ciesz się wszystkimi funkcjami

W wersji próbnej otrzymujesz do dyspozycji wszystkie funkcje wybranego pakietu, by w pełni poznać potencjał RINGY. 

Bez umów, bez kart kredytowych

Korzystaj z okresu testowego przez 14 dni. W jego trakcie nie płacisz za abonament, a ponosisz jedynie koszty połączeń czy SMSów. Jeśli po zakończeniu testów nie zdecydujesz się na RINGY nie będziesz miał wobec nas żadnych zobowiązań. 

Większa konwersja w dwa tygodnie

Jeśli już posiadasz funkcjonującą stronę www to bardzo możliwe, że Twoja konwersja zwiększy się już po paru dniach! Nic nie tracisz, możesz zyskać!

y

 TeleCube

RINGY

TeleCube

RINGY z nagrywaniem

Cena 39 zł netto/miesiąc 79 zł netto/miesiąc
Dane podstawowe

Ilość leadów (połączeń) miesięcznie

Możesz realizować dowolną ilość połączeń. Za każde połączenie ponosisz opłatę zgodnie z cennikiem TeleCube.

 

Nieograniczona (koszt połączenia płatny wg. cennika TeleCube) Nieograniczona (koszt połączenia płatny wg. cennika TeleCube)

Dane billignowe o połączeniach (historia połączeń)

Na Panelu Klienta masz dostęp do historii wszystkich zrealizowanych połączeń. Dzięki filtrom łatwo znajdziesz daną rozmowę m.in. po terminie rozmowy, czasie jej trwania czy też po numerze telefonicznym, który w niej uczestniczył.

 (przechowywane przez 12 miesięcy)  (przechowywane przez 12 miesięcy)

Ilość widgetów

1 Widget możesz wykorzystać na jednej stronie www.

1 2

Ilość konsultantów

Liczba Twoich pracowników, którzy mogą obslugiwać Ringy (liczba numerów wewnętrznych).

2 5

Ilość numerów miejskich

Numery miejskie to polskie numery stacjonarne z prefiksem odpowiadającym danej strefie numeracyjnej. Numery otrzymujesz z puli telefonii TeleCube.

1 1

Numery komórkowe

Polskie numery komórkowe z puli telefonii TeleCube.

1

Nagrywanie rozmów

Nagrane rozmowy są dostępne w Panelu Klienta przez 30 dni. Dzięki filtrom Można łatwo znaleźć konkretną rozmowę, a następnie ją przesłuchać i/lub ściągnąc na swój serwer FTP.

 (przechowywanie przez 30 dni)

Środki na start

W okresie próbnym udostępniamy środki na start, dzięki którym można wykonać kilka testowych połączeń.

Okres testowy

Okres próbny trwa 14 dni. Do jego uruchomienia nie wymagamy podpięcia karty kredytowej.

14 dni 14 dni
Zawartość dodatkowa

Edycja przycisku

Możesz samodzielnie ustawić i edytować m.in. ikonkę, animację przycisku, kolor czy umiejscowienie na stronie www.

Pełna (kolory, kształty, ikony) Pełna (kolory, kształty, ikony)

Edycja pop-up’a

Możesz samodzielnie edytować m.in. kształt okienka, treści oraz kolorystykę tła i butoników.

Pełna (kolory, treści, kształty) Pełna (kolory, treści, kształty)

Szablony kolorystyczne pop-up’a

Oferujemy 14 szablonów kolorystycznych dotyczących barw czcionek i tła pop-upu.

Bezpłatna pomoc w konfiguracji

Konsultanci działu BOK TeleCube udzielą informacji technicznych dotyczących konfiguracji widgetu m.in. via mail: info@telecube.pl

Bezpłatne konsultacje z ekspertem

Jeśli chcesz porozmawiać na temat oferty Ringy możesz umówić telekonferencję lub wideokonferencję z konsultantem BOK TeleCube.

 (e-mail, czat, telefon)  (e-mail, czat, telefon)
Możliwości

Prezentacja numerem przy połączeniach

Prowadząc rozmowę masz do wyboru prezentację konkretnym numerem lub numerem zastrzeżonym.

Statystyki i raporty połączeń

Konkretne dane są dostępne na Panelu Klienta w formie tabel i wykresów. Dzięki statystkom i raportom masz stałą kontrolę nad działaniami Twoich pracowników.

Ustawienia wyświetlania widgetu

Widget może być wyświetlany tylko na wybranych rodzajach urządzeń. Możesz także ustalić kiedy ma on być widoczny na stronie.

Podstawowa funkcja kolejkowania

Pozwala rozdzwonić połączenie do kilku konsultantów jednocześnie. Jeśli wszyscy konsultanci prowadzą rozmowy Klient będzie oczekiwał na połączenie do momentu rozpoczęcia rozmowy przez konsultanta, który odbierze połączenie.

Warunki czasowe realizacji połączeń

Umożliwiają ustawienie przedziałów czasowych, w których Klient może się z Tobą skontaktować lub zarezerwować kontakt z Tobą.

Wybór krajów z których połączenia są obsługiwane

Dzięki tej opcji po zastosowaniu odpowiednich ustawień możesz przyjmować połączenia tylko z konkretnych Państw, np. tylko z Polski. Istnieje też możliwość blokowania połączeń o podwyższonych opłatach.

Ustawienia działów obsługi

Jeśli chcesz żeby Klient mógł jak najlepiej wybrać rozmówcę ustaw wybór konkretnej osoby albo działu albo filii Twojej firmy. Im lepiej zdefiniujesz odbiorcę tym łatwiej będzie sprostać potrzebom Klienta.

Panel Klienta i dane w czasie rzeczywistym

Masz dostęp do Panelu Klienta TeleCube 24 h / 7 dni poprzez przeglądarkę internetową. Dane są aktualizowane na bieżąco.

Podłączenie numeru od innego operatora

Oferujemy możliwość korzystania z Ringy przy użyciu numeru spoza puli TeleCube (od innego operatora). Połączenia są jednak rozliczane zgodnie z cennikiem telefonii TeleCube.

Własny obrazek w tle pop-up’a

Jako tło pop-upa możesz wyświetlać Twoją grafikę, prezentowaną jako znak wodny.

Integracja SMS

SMS przed rozmową

Wysyłaj wiadomości przed rozmową np. przypominające o terminie realizacji rozmowy.

SMS po rozmowie

Możliwość zautomatyzowania (zgodnie z określoną regułą) kontaktu z Klientem w postaci wysyłki SMS po przeprowadzonej rozmowie. Przykładem może być zapytanie o jakość rozmowy czy podziękowanie za rozmowę.

Szablony SMS, własne treści

Jeśli np. planujesz wysyłać takie same wiadomości w róznych terminach warto przygotować i zapisać szablony z konkretną treścią, które wykorzystasz w dowolnym momencie. W treści możesz umieścić m.in. emotki albo skrócone linki do stron www (udostępniamy generator skracający Twój adres www).

Własne pola nadawcy SMS

Zamiast prezentować się numerem telefonicznym umieść w polu nadawcy wybraną przez Ciebie nazwę np. nazwę Twojej firmy lub marki.

Integracje
Wirtualna Centrala TeleCube
Komercyjne programy do tworzenia stron www i e-sklepów
Inne (w tym otwarte oprogramowania)
Google Analytics

Darmowa prezentacja

Nie jesteś pewny czy Ringy jest dla Ciebie i Twojej firmy?

Zapisz się na darmową prezentację, wpisując w formularzu, że jesteś zainteresowany callback Ringy. Bez żadnych zobowiązań, pokażemy Tobie jak to wygląda w praktyce. Po szkoleniu będziesz mógł stwierdzić czy Ringy usprawni sprzedaż i kontakt z Klientami w Twojej firmie.