Wypróbuj przez
14 dni za darmo!

Zarejestruj się na bezpłatny okres testowy wybranego pakietu Ringy i przekonaj się sam jak zwiększy się konwersja na Twojej stronie internetowej.

Wypróbuj już dzisiaj!

Kto może wypróbować widget Ringy?

Nowi Klienci TeleCube

Klienci, którzy zarejestrują się w TeleCube wybierając jeden z dostępnych pakietów RINGY (opcjonalnie jeden z pakietów wirtualnej centrali), mogą testować widget RINGY bez opłaty abonamentu do końca standardowego okresu testowego, ustalonego dla wybranego pakietu (Ringy lub Wirtualnej Centrali), czyli maksymalnie przez okres 14 dni.

Stali Klienci TeleCube

Klient telefonii TeleCube, który korzysta systematycznie z dowolnego pakietu wirtualnej centrali może wdrożyć jeden widget bezpłatnie (bez opłaty abonamentowej), tj. przetestować go na wybranej stronie internetowej. Test może trwać do końca okresu rozliczeniowego, w którym został rozpoczęty, czyli nawet do 30 dni.

rozwiązania do wyboru

Czego potrzebujesz by cieszyć się Ringy?

Wybierz jedno z rozwiązań

Dowolny z dwóch pakietów Ringy

Jeśli nie potrzebujesz dodatkowych usług telekomunikacyjnych, wybierz jeden z oferowanych pakietów Ringy i przetestuj go bezpłatnie bez zobowiązań.

Wirtualna Centrala

Zbuduj profesjonalną infolinię z licznymi możliwościami a swoim Klientom daj dodatkową możliwość nawiązania kontaktu umieszczając widget na stronie www. Wybierz dowolny pakiet Wirtualnej Centrali w Telecube (dostępny od 39 zł netto / miesiąc), dodaj widget Ringy i przetestuj bezpłatnie.

Rejestracja

Od czego zacząć?

Aby rozpocząć okres testowy widgetu RINGY, jeśli nie korzystasz jeszcze z innych naszych usług, rozpocznij od rejestracji w telefonii TeleCube.

1. Wybierz pakiet dla swojej firmy

Wybierz jeden z oferowanych pakietów RINGY (opcjonalnie pakiet wirtualnej centrali) i zarejestruj się na bezpłatny 14- dniowy okres testowy. Po dokonaniu rejestracji i pomyślnej weryfikacji otrzymasz od nas drogą mailową link aktywacyjny, który należy kliknąć aby aktywować konto w TeleCube.

2. Skonfiguruj swoją usługę

Po aktywacji konta TeleCube zapoznaj się z usługą. Skonfiguruj ją zgodnie ze swoimi potrzebami. Dodaj numery, na które będą kierowane połączenia przychodzące. Mogą to być Twoje numery dodane do usługi jako Numery Zewnętrzne lub numery wybrane z naszej puli.

3. Aktywuj narzędzie callback Ringy

Po pomyślnym skonfigurowaniu usługi telefonicznej i konta w TeleCube możesz przejść do aktywacji narzędzia callback Ringy. W tym celu na Panelu Klienta TeleCube wejdź kolejno w zakładki „Rozbudowa Centrali” > „Ringy – Widget Callback”.

Utwórz nowy widget nadając mu nazwę oraz przypisując domenę, na której będzie stosowany.

4. Skonfiguruj Ringy i ciesz się funkcją callback

Dostosuj parametry działania widgetu, jego kształt, kolorystykę i treści w okienku zamawiania połączeń. Po pomyślnej konfiguracji i aplikacji widgetu na stronie pozostaje tylko oczekiwać na zamówione połączenia. Ważne! Koszty połączeń (wg. cennika TeleCube) ponosi Twoja firma, a nie Twój Klient.

KORZYSTAM JUŻ Z USŁUG TELECUBE

Jak włączyć i skonfigurować widget callback Ringy?

Celem uruchomienia RINGY wejdź na panel Klienta TeleCube, przejdź do zakładek: „Rozbudowa Centrali” > „Ringy – Widget Callback”,
a następnie kliknij przycisk „Utwórz Nowy Widget” i dostosuj RINGY do Twoich wymogów.

W celu usprawnienia konfiguracji RINGY, sekcja do edycji RINGY została podzielona na działy. Każdy dział posiada własny butonik „Zapisz”. Po każdej dokonanej przez Ciebie zmianie w konkretnym dziale, kliknij w butonik „Zapisz” w danej części ustawień.

W większości działów, jeśli ich nie skonfigurujesz (lub zrobisz to błędnie), w jego nagłówku będzie widoczny trójkąt z wykrzyknikiem (jak pokazano na screenie poniżej). W celu prawidłowego wyświetlania RINGY na Twojej stronie, zalecamy konfigurację (zatwierdzoną kliknięciem w „Zapisz Zmiany”) w następujących działach: Ustawienia ogólne, Kraje dostępu, Twoi konsultanci, Warunki czasowe oraz Wygląd Widget’u (w tym również w: Edytor Treści Okienka).

Gdy dostosujesz już RINGY do swoich wymagań, kliknij w przycisk „Kod źródłowy” (który znajduje się na początku strony, pośród innych butoników) i skopiuj podany fragment kodu. Kod należy umieścić w kodzie HTML Twojej strony wwww, tuż przed zakończeniem tagu </body>, ewentualnie w ostatniej części (stopce) Twojej strony www, między tagami </body> oraz </html>.

Ważne! Po każdej zmianie dokonanej w przyszłości na Panelu TeleCube, dotyczącej konfiguracji RINGY, pobierz nowy Kod i ponownie wklej go na Twojej stronie www.

wideoINstrukcja

Zobacz krok po kroku na wideo

Darmowa prezentacja

Nie jesteś pewny czy Ringy jest dla Ciebie i Twojej firmy?

Zapisz się na darmową prezentację i szkolenie callback Ringy. Bez żadnych zobowiązań, pokażemy Ci jak to wszystko wygląda w praktyce. Ty po szkoleniu będziesz mógł z całą pewnością stwierdzić czy Ringy usprawni pracę, sprzedaż i kontakt z klientami w Twojej firmie.