Kontakt
Pytania i sugestie dotyczące oferty Ringy oraz kwestii technicznych (zgłoszenia techniczne należy wysłać z adresu mailowego powiązanego z usługą) prosimy przesyłać przy użyciu formularza z niniejszej strony lub poprzez swoją skrzynkę pocztową na adres e-mail: info@telecube.pl
Zachęcamy również do kontaktu telefonicznego oraz poprzez czat.
Claude ICT Poland Sp. z o.o.
ul. Toszecka 101,
44-100 Gliwice
NIP: PL-969-162-87-27
Zamawiając kontakt, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Kliknij aby dowiedzieć się więcej.
Administratorem Twoich danych, które podajesz dobrowolnie jest Claude ICT Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach przy ul. Toszeckiej 101. Dane będą użytkowane wyłącznie w celu skontaktowania się z Tobą. Zamawiając kontakt, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych zgodnie z ww. celem oraz na nagrywanie rozmowy w przypadku kontaktu telefonicznego.
BEZPŁATNA PREZENTACJA
Umów się na wideoprezentację
Chciałbyś porozmawiać i zobaczyć jak działa Ringy?
Zapisz się na bezpłatną i niezobowiązującą wideoprezentację. Kliknij przycisk poniżej, a następnie wypełnij i wyślij formularz. Wpisz w nim, że jesteś zainteresowany callback Ringy i ustaw preferencyjną datę oraz formę prezentacji. W trakcie prezentacji live opowiemy Tobie o callback Ringy oraz odpowiemy na Twoje pytania.
F.A.Q.
Najczęściej zadawane pytania
Ile kosztuje Ringy?
Widget call back Ringy możesz zakupić w ramach 2 pakietów. Tańszy w cenie 39 zł netto + 23% VAT / miesiąc lub pakiet z nagrywaniem rozmów w cenie 79 zł netto + 23% VAT / mc. Dodatkowymi kosztami są opłaty za realizowane połączenia telefoniczne.
Ile trwa umowa?
Z usługi możesz korzystać w opcji prepaid (przedpłata). Musisz pamiętać o doładowywaniu konta aby mogła zostać pobierana opłata za korzystanie z widgetu oraz za połączenia.
Czy instalacja jest trudna?
Konfiguracja widgetu jest stosunkowo prosta i odbywa się na naszym Panelu Klienta. Po jej zakończeniu należy pobrać z Panelu kod JS i zaimplementować go na Twojej stronie www. Kod źródłowy należy umieścić w kodzie HTML Twojej strony, tuż przed zakończeniem tagu </body>, ewentualnie w ostatniej części (stopce) Twojej strony www, między tagami </body> oraz </html>. Więcej informacji na temat konfiguracji i implementacji Ringy uzyskasz na tej stronie
Czy mogę korzystać z Ringy u swojego operatora?
Jak mogę sprawdzić czy to faktycznie działa?
Zachęcamy do skorzystania z okresu testowego i wypróbowania widgetu przez 14 dni bez zobowiązań, opłat i karty kredytowej.
Czy potrzebuję karty kredytowej?
Nie. Do skorzystania z okresu testowego koniecznie będzie jedynie podanie Twoich danych kontaktowych oraz danych firmy, którą reprezentujesz.
Czy oferujecie darmową wersję Ringy?
Nie oferujemy darmowej wersji Ringy. Natomiast:
- Możesz przestestować bezpłatnie Ringy przez 14 dni.
- Udostępniamy 1 widget Ringy w ramach 2 pakietów wirtualnej centrali TeleCube: Premium i Elite.
Sprawdź ofertę pakietów wirtualnej centrali.
Czy mogę wyłączyć Ringy w wersji mobilnej strony?
Tak. Można to ustawić w Panelu Klienta.
Czy mogę wybrać kolory i kształty widgetu?
Czy zapewniacie wsparcie?
Oczywiście. Dział BOK TeleCube jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00. Chętnie odpowiemy na pytania techniczne oraz kwestie związane z ofertą. Możesz się z nami kontaktować za pomocą maila (info@telecube.pl), telefonu (22 1131415) oraz via czat na niniejszej stronie.
14 DNIOWY
OKRES TESTOWY
Wypróbuj RINGY ze wszystkimi funkcjami podczas 14 dni okresu testowego. Bez haczyków, umów i kart kredytowych. Testujesz i decydujesz!