Możliwości call back

Widget callback Ringy umieszczony na Twojej stronie www pozwoli Klientom w prosty sposób zamówić rozmowę z Konsultantami z Twojej firmy. Jest on w pełni edytowalny, a wszelkich modyfikacji dokonasz poprzez intuicyjny Panel Klienta. Znajdziesz również statystyki z widgetu oraz informację o rozmowach oczekujących. Umieszczając RINGY na swojej stronie:

Pozyskasz wartościowe leady

Umożliwisz błyskawiczny kontakt telefoniczny

Obniżysz koszty pozyskania Klienta

Możliwości widgetu callback

Z czego składa się i jak działa Ringy?

Ogólne ustawienia

Korzystając z prostego edytora samodzielnie ustalisz parametry działania widgetu. Zdecydujesz m.in na jakich domenach oraz w jakich godzinach widget będzie aktywny.

tooltip text

Widget

Widget podąża za użytkownikiem na całej stronie, pozostając zawsze na wierzchu, zachęcając do kliknięcia w niego
i pozostawienia swojego numeru.

Pop-up

Pop-up pokazuje się po naciśnięciu na widget lub automatycznie po określonym czasie. Klient zostawia swój numer telefonu i wybiera preferowany czas kontaktu telefonicznego.

Konwersja

W ciągu kilkunastu sekund (lub w określonym przez Klienta czasie) następuje zestawienie połączenia i w tym momencie masz bezpośredni kontakt z Klientem.

Analiza

Na bieżąco możesz weryfikować m.in. ile połączeń zostało już zamówionych za pomocą widgetu oraz ile rozmów oczekuje na realizację w najbliższym czasie.

Parametry Działania RINGY

Ogólne ustawienia

Aby widget prawidłowo spełniał swoje zadanie, kluczowym jest skonfigurowanie podstawowych parametrów uwzględniając swoje potrzeby. Zdecyduj m.in. na jakiej domenie będzie wyświetlany, z jakimi działami Twojej firmy Klienci będą mogli się połączyć oraz którzy Konsultanci będą obsługiwali rozmowy zamówione z wykorzystaniem widgetu. Dostosuj również warunki czasowe, czyli w jakich dniach i godzinach będą realizowane rozmowy.

Przycisk do oddzwaniania

Widget

Przycisk widgetu, umiejscowiony w dogodnym miejscu na stronie www, umożliwia otworzenie pop-upu, czyli formularza do zamówienia rozmowy. Posiada on szereg możliwych do naniesienia modyfikacji. Samodzielnie możesz:

  • dostosować jego kolor,
  • wybrać jeden z trzech zaproponowanych kształtów,
  • dobrać ikonkę wyświetlaną na widgecie,
  • zdecydować jak ma zachowywać się przycisk, wybierając odpowiednią animację,
  • wybrać umiejscowienie widgetu na stronie,
  • ustalić na jakich urządzeniach widget będzie wyświetlany.

 

Wartościowe leady

Konwersja

Jeśli Klient prawidłowo zamówił połączenie wypełniając formularz oraz wybierając preferowaną godzinę kontaktu, w odpowiednim czasie automatycznie zostanie zestawione połączenie. W pierwszej kolejności system podejmie próbę nawiązania połączenia z Klientem, a następnie po odebraniu przez niego telefonu skieruje połączenie do Twoich konsultantów odpowiedzialnych za obsługę rozmów zamówionych przez widget. W ten sposób uzyskasz wartościowego leada, jednocześnie oszczędzając czas Konsultantów gdyż zostają oni połączeni z potencjalnymi Klientami, rzeczywiście zainteresowanymi Twoją ofertą.

tooltip text

Sprawdź statystyki z widgetu

Analiza

Poprzez intuicyjny Panel zarządczy, oprócz możliwości edycji widgetu, masz stały dostęp do statystyk oraz listy oczekujących rozmów.
Statystyki prezentowane są w dwóch formach – tabelarycznej oraz jako wykresy, co pozwoli na sprawną analizę realizowanych przy użyciu widgetu działań. Dowiesz się m.in. ile połączeń zrealizowano w wybranym przedziale czasowym oraz jaki jest średni czas rozmów.

Sprawdź nasz

WIKI – poradnik


Widget RINGY na twoją stronę internetową

Co mówią nasi klienci?

Połączenia są bardzo wysokiej jakości, dodatkowym atutem jest możliwość odsłuchania rozmowy w każdej chwili!

 

 

Monika Uchańska

Zastępca Kierownika Przychodni, Przychodnia Premium Medical

TeleCube dostarcza nam narzędzia telekomunikacyjne, które wspierają pracę zespołu sprzedażowego ale także bardzo ułatwiają kontakt z nami Klientom naszego sklepu internetowego. Tymi narzędziami są: wirtualna centrala telefoniczna i usługa call back RINGY.

Krzysztof Spychała

Key Account Manager, DBEST Sp. z o.o.

Dzięki TeleCube możemy realizować wysokiej jakości połączenia telefoniczne i jesteśmy w stanie jeszcze sprawniej obsługiwać naszych Klientów.

 

 

Michał Wojas

Dyrektor ds. e-commerce, Wojas S.A.

Opublikowane opinie są fragmentami Referencji, które zostały pozyskane od użytkowników usługi TeleCube, którzy wysłali je do TeleCube poprzez pocztę mailową, w postaci pliku PDF.

Wypróbuj przez 14 dni

za darmo!

Zdecyduj się na okres próbny z Ringy bez jakichkolwiek zobowiązań i otrzymaj pełnię możliwości widgetu. Przez dwa tygodnie zwiększ konwersję i ilość telefonów do Twojej firmy!