Możliwości call back
Widget callback Ringy umieszczony na Twojej stronie www pozwoli Klientom w prosty sposób zamówić rozmowę z Konsultantami z Twojej firmy. Jest on w pełni edytowalny, a wszelkich modyfikacji dokonasz poprzez intuicyjny Panel Klienta. Znajdziesz również statystyki z widgetu oraz informację o rozmowach oczekujących. Umieszczając RINGY na swojej stronie:
Pozyskasz wartościowe leady
Umożliwisz błyskawiczny kontakt telefoniczny
Obniżysz koszty pozyskania Klienta
Możliwości widgetu callback
Z czego składa się i jak działa Ringy?
Ogólne ustawienia
Korzystając z prostego edytora samodzielnie ustalisz parametry działania widgetu. Zdecydujesz m.in na jakich domenach oraz w jakich godzinach widget będzie aktywny.
Widget
Widget podąża za użytkownikiem na całej stronie, pozostając zawsze na wierzchu, zachęcając do kliknięcia w niego
i pozostawienia swojego numeru.
Pop-up
Pop-up pokazuje się po naciśnięciu na widget lub automatycznie po określonym czasie. Klient zostawia swój numer telefonu i wybiera preferowany czas kontaktu telefonicznego.
Konwersja
W ciągu kilkunastu sekund (lub w określonym przez Klienta czasie) następuje zestawienie połączenia i w tym momencie masz bezpośredni kontakt z Klientem.
Analiza
Na bieżąco możesz weryfikować m.in. ile połączeń zostało już zamówionych za pomocą widgetu oraz ile rozmów oczekuje na realizację w najbliższym czasie.
Parametry Działania RINGY
Ogólne ustawienia
Aby widget prawidłowo spełniał swoje zadanie, kluczowym jest skonfigurowanie podstawowych parametrów uwzględniając swoje potrzeby. Zdecyduj m.in. na jakiej domenie będzie wyświetlany, z jakimi działami Twojej firmy Klienci będą mogli się połączyć oraz którzy Konsultanci będą obsługiwali rozmowy zamówione z wykorzystaniem widgetu. Dostosuj również warunki czasowe, czyli w jakich dniach i godzinach będą realizowane rozmowy.
Przycisk do oddzwaniania
Widget
Przycisk widgetu, umiejscowiony w dogodnym miejscu na stronie www, umożliwia otworzenie pop-upu, czyli formularza do zamówienia rozmowy. Posiada on szereg możliwych do naniesienia modyfikacji. Samodzielnie możesz:
- dostosować jego kolor,
- wybrać jeden z trzech zaproponowanych kształtów,
- dobrać ikonkę wyświetlaną na widgecie,
- zdecydować jak ma zachowywać się przycisk, wybierając odpowiednią animację,
- wybrać umiejscowienie widgetu na stronie,
- ustalić na jakich urządzeniach widget będzie wyświetlany.
okienko callback pop-up
Pop-up
Pop-up (okienko wyświetlane po kliknięciu w widget) jest to swego rodzaju formularz umożliwiający wprowadzenie przez Klienta swojego numeru oraz wybranie preferowanego terminu rozmowy, celem zamówienia połączenia z Twoją firmą.
Okienko to również jest w pełni edytowalne, tak jak sam widget. Oznacza to, że samodzielnie zmienisz kolory każdego z elementów oraz dostosujesz treści do swoich potrzeb.
Dzięki pełnej gamie kolorów możesz zmienić kolorystykę tła, tekstów, separatorów oraz butonów do zamówienia połączeń.
Ponadto jako tło możesz dodać obraz w formie znaku wodnego oraz ustalić jego lokalizację.
Wartościowe leady
Konwersja
Jeśli Klient prawidłowo zamówił połączenie wypełniając formularz oraz wybierając preferowaną godzinę kontaktu, w odpowiednim czasie automatycznie zostanie zestawione połączenie. W pierwszej kolejności system podejmie próbę nawiązania połączenia z Klientem, a następnie po odebraniu przez niego telefonu skieruje połączenie do Twoich konsultantów odpowiedzialnych za obsługę rozmów zamówionych przez widget. W ten sposób uzyskasz wartościowego leada, jednocześnie oszczędzając czas Konsultantów gdyż zostają oni połączeni z potencjalnymi Klientami, rzeczywiście zainteresowanymi Twoją ofertą.
Sprawdź statystyki z widgetu
Analiza
Poprzez intuicyjny Panel zarządczy, oprócz możliwości edycji widgetu, masz stały dostęp do statystyk oraz listy oczekujących rozmów.
Statystyki prezentowane są w dwóch formach – tabelarycznej oraz jako wykresy, co pozwoli na sprawną analizę realizowanych przy użyciu widgetu działań. Dowiesz się m.in. ile połączeń zrealizowano w wybranym przedziale czasowym oraz jaki jest średni czas rozmów.
Sprawdź nasz
WIKI – poradnik
Widget RINGY na twoją stronę internetową
Co mówią nasi klienci?
Połączenia są bardzo wysokiej jakości, dodatkowym atutem jest możliwość odsłuchania rozmowy w każdej chwili!
TeleCube dostarcza nam narzędzia telekomunikacyjne, które wspierają pracę zespołu sprzedażowego ale także bardzo ułatwiają kontakt z nami Klientom naszego sklepu internetowego. Tymi narzędziami są: wirtualna centrala telefoniczna i usługa call back RINGY.
Dzięki TeleCube możemy realizować wysokiej jakości połączenia telefoniczne i jesteśmy w stanie jeszcze sprawniej obsługiwać naszych Klientów.
Wypróbuj przez 14 dni
za darmo!
Zdecyduj się na okres próbny z Ringy bez jakichkolwiek zobowiązań i otrzymaj pełnię możliwości widgetu. Przez dwa tygodnie zwiększ konwersję i ilość telefonów do Twojej firmy!